16 Kasım 2013 Cumartesi

Altın Metalik Renk Nasıl Kombinlenir?


Metalik renkler göz alıcı parçalardır. Metalik bir giyim parçasıyla farkli renkleri harmanlamak çok risklidir. Bu nedenle mümkün olduğunca diğer parçaları sade tutmakta yarar vardır. Aksi takdir de gerçekten göz yorucu, itici bir görsellikle karşı karşıya kalabiliriz. Altın metalik rengi, beyaz ve siyah renkle kombinleyebilirsiniz. 
Çok iddialı! bana göre değil diyorsanız, bu sezon altın detaylı ayakkabılar ile metalik trendini yakalayabilirsiniz. Özellikle altın detaylı mokasenleri tavsiye ederim. 

Görseller:Pinterest

2 yorum:

  1. altın ve metalik çok seviyorum. ayakkabı,çanta,kazaklar da kullanıyorum. dikkat çekici oldugu için. diğer parçaları sade tutmaya çalışıyorum :) güzel paylaşım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. @Aslıhan hanım güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Bende ayakkabılarda altın detaylarını seviyorum:) güzel bir pazar diliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil