8 Kasım 2013 Cuma

Leopar Kaban Kombinleri

 
Geçen kış sezonunda oldukça favori olan leopar kabanlar, bu kışta sokaklarda boy göstermeye devam edecek. Peki bu kabanları nasıl kullanıcağımıza gelicek olursak. Bu kış beyaz renk ön planda olduğu için beyaz renk ve monogram detaylar ile çok hoş görüntüler yakalayabilirsiniz. Leopar kabanlarınız için beyaz çanta ya da monogram bir ayakkabı edinmenizi tavsiye ederim. 
Leopara ikinci en çok yakışan renklerin kırmızı ve pembe tonları olduğunu düşüyorum. Kırmızı bere, fular, atkı, çanta leoparın ağır havasını dağıttığını daha spor ve modern bir görünüm verdiğini düşünüyorum. Ben leopar kabanımı kırmızı converseler ile tamamlamayı düşünüyorum. Sizi seçtiğim fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. Bakalım siz nasıl bulacaksınız.
Görseller: Pinterest, atlantic-pasific

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder