21 Kasım 2013 Perşembe

Marc Jacobs Stripe Sequin Pencil Skirt - Pullu Kalem Etek

                                                                          Alexa Chung                  
Marc Jacobs ilk defa 1997'de Fransız moda evi Louis Vuitton'da sanat direktörlüğü yaparken tanınmıştı. Daha sonra kendi markaları Marc Jacobs ve Marc by Marc Jacobs kurdu. Marc Jacobs tasarımlarını eğlenceli, renkli ve sıradışı buluyorum. İngiltere Vogue editörü Alexa Chung'ın üstünde bu kalem eteği görünce Marc Jacobs olabilir diye düşünmüştüm. Mini bir araştırma sonucunda tahminim doğru çıktı. Etek pullardan oluşuyor ve oldukça favori olan çizgili trendini de yansıtıyor. İlk bakışta günlük kullanım için uygun mudur?? diye düşünebilirsiniz. Fakat "Moda sınırları aşmaktır, trend olanı kendi tarzınla yoğurmak ve yorumlamaktır" diye düşünüyorum. Pek ala bu etek ile günlük bir kombin oluşturabiliriz. Chung seçimini "Kable Knit" olarak bilinen klasik saç örgüsü kazak ve Stiletto ayakkabıdan yana yapmış. Ben bu eteği sevdim. Günlük kullanım için sneaker ile de harika olacağını düşünüyorum. 



Görseller: Marcjacobs.com, Pinterest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder