18 Kasım 2013 Pazartesi

Sevdiğim Midi Botlar

Bugün midi boylardan konu açılmışken... Emerson Bethany Fry, namı diyar Emersonmade'in midi botlarından bahsetmek istiyorum. Emerson Fyr, Amerikalı bir moda tasarımcısı. Aslında kendisi klasik resim eğitimi almış. Fakat bir süre sonra modaya olan ilgisi, yeteneği ve çalışma azmi kendi markasını kurmasını sağlamış. Çiçek kumaşlı broşlar tasarlayarak çıktığı yolda, şuan giyim üzerine hatırı sayılır bir marka yapmış diyebiliriz. Benim favorim başta söylediğim gibi midi botları... Peki midi botları hangi parçalar ile kombinlemeliyiz? 1- Öncelikle eğer midi botunuz siyah ise beyaz skinny jean ya da boy friend jean ile harika olacağını düşünüyorum. Böylece monogram trendini de yakalamış olursunuz. 2-Ikinci tercihimi de siyah mini kapitone deri etekten yana kullanıyorum. Iki seçenek içinde eforsuz şıklık diyorum. Peki ya siz nasıl kombinlersiniz?

Görseller:Pinterest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder