22 Kasım 2013 Cuma

2014 Yaz Trendleri: Chanel 2014 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu

Yeni bir yıla girmemize az bir süre kala ufaktan 2014 yaz trendlerini keşfetmeye başlasak fela olmaz diye düşündüm. O nedenle bugün Chanel 2014 ilkbahar/yaz koleksiyonundan bahsedeceğim. Chanel bu sezon tüvit ceket,elbise ve takımların ağırlıklı olduğu bir koleksiyonla karşımızda. Tüvit, taranmış yünden yapılan iki renkten oluşan bir kumaş türü. Tüvitleri genelde sıkıcı bulurum. Tabi Lagerfeld yorumluyorsa o ayrı...Biraz Karl Lagerfeld'den bahsetmek istiyorum.
                                                                       Karl Lagerfeld
Kendisi Chanel'in baş tasarımcısı. "Coco Chanel, beni sevmezdi, tanışmadığımız iyi oldu" diyen insan:-D Lagerfeld, 1982'de Chanel de çalışmaya başladı. Coco Chanel ise 1972 öldü. Tanışma fırsatları olamadı. Almanya doğumlu Lagerfeld 20. Yüzyılın en iyi tasarımcılarından biri olarak geçiyor. Chloe, Fendi ve Melissa gibi markalar için çalıştı. Kendisi ve kariyeri Mode Als Religion adlı belgesele konu olmuştur. Ayrıntılı bilgi için izlemenizi tavsiye ederim.
Bir takım elbise ancak bu kadar  eğlenceli, rahat ve spor bir görünüme bürünebilir.
Chanel den anlaşıldığı üzere crop toplar 2014 yılında da bizimle birlikteler. Crop toplar, yüksek bel pantolonlar ile kombinlenmiş. Yüksek bel jean, 2014 yazında "must have" listesine eklendi.
Aksesuar olarak inciler göze çarpıyor. Önceki postumda incilerden detaylı olarak bahsetmiştim. Buradan ulaşabilirsiniz.
Baştan aşağıya beyaz giyinme 2014 yazında da trend olmaya devam ediyor. Uzun beyaz, krem, ekru elbise ve midi etek bol bol giyeceğiz.
Enerji dolu, cıvıl cıvıl renkler koleksiyona hakim.
Chanel, siyah ve beyazdan vazgeçemeyenleri de unutmamış.
Çantalar ise her zamanki gibi göz dolduruyor. Çantalar ile ilgili ayrı bir post yazmak için sabırsızlanıyorum. Bu güzel çantalara daha geniş yer vermek istiyorum. Güzel bir haftasonu diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder