23 Kasım 2013 Cumartesi

2014 Yaz Trendleri: Versace'den 4 Ana Trend

Versace 2014 yaz koleksiyonunda yola çıkarak sizlere 4 maddeden oluşan 2014 yaz trendlerinden bahsetmek istiyorum. Ama öncesinde marka hakkında mini bir bilgi vermeden olmaz.
Donatella Versace   

Marka 1978 yılında İtalya'nın Milan şehrinde Gianni Versace tarafından kurulmuştur. Gianni'nin ölümünün ardından markanın ve tasarımların başına geçen kız kardeşi Donatella, "Versace'yi Versace yapan kişidir". 58 yaşındaki İtalyan tasarımcı, halen Versace'nin baş tasarımcı olarak kariyerine devam etmektedir. Donatella Versace hakkında ayrıntılı bilgi için "House of Versace" filmini tavsiye ediyorum. Gelelim Versace trend gözlemlerime...   1- 2013 çizgili trendi ufak bir değişiklikle devam ediyor. 2014 de çizgili parçalarımızı çiçek desenli parçalar ile tamamlayacağız. Ben çok başarılı buldum. Şimdiden bu trendi uygulayacağım sanırım:-D 2- Yine çizgili parçalarımızı pötikare dediğimiz küçük kareli parçalar ile kombinleyip, trend bir görünüm elde edeceğiz. 3- Kalem etek, mini etek ve maxi eteklerdeki arka ve yan yırtmaçlar öne taşınmış. Önden yırtmaç hit. 4- Versace de crop topları vurgulamış. Özellikle kısa ceketler koleksiyonda ciddi bir yere sahip. 2014 yazı için kısa ceket "must-have" listesine eklenmeli. Benim yorumlarım bu şekil... Versace 2014 Yaz Koleksiyonu sizce nasıl?
Görseller: Glamourmagazine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder