24 Kasım 2013 Pazar

Duvaklı Bere - Kate Spade Veil Hat

"Veil Beanie" olarak adlandırılan Türkçe'ye duvaklı bere olarak çevirdiğim bu bereler uzun zamandır çok hoşuma gidiyordu. Bugün sizlerle paylaşmak istedim. Bu bereler bana romantik tarzı hatırlatıyor. Böyle şifon ve dantel elbiseler... toz pembeler... pastel ve yumuşak renkler... ince, transparan üstler... uçları fırfırlı etekler...kadınsı hatları ortaya çıkaran dar pantolonlar...kurdeleler... fiyonklar...  dişiliğe ve masumiyete yapılan vurgu... Evet bu saydıklarım sizin gardrobunuzu oluşturan anahtar parçalarsa... O zaman bu bereyi de seveceksiniz demektir.
                                                                             Chiara Ferragni
Vivaluxury
Ben The Blonde Salad ve Vivaluxury bloglarının güzel sahibelerine çok yakıştırdım.
Kate Spade Veil Hat
Bir de Kate Spade markasının duvaklı beresini sevdim. Fiyatı $88.00. Bildiğim kadarıyla Kate Spade mağazası İstinyaPark'da mevcut. Şimdi sizi görsellerle başbaşa bırakıyorum. Güzel bir gün diliyorum.
Görseller: Pinterest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder