25 Kasım 2013 Pazartesi

Phillip Lim 2014 Ilkbahar/Yaz Koleksiyon Detayları


2014 yaz trendlerinden devam ediyoruz. Bugün Phillip Lim koleksiyonunu inceleyelim. Phillip Lim' in çantalarının sokak modasındaki popülerliğini daha önceki yazımda bahsetmiştim. Buradan ulaşabilirsiniz. Bütün kombinleri olduğu gibi aktarmayı sevmiyorum. Modayı moda yapan detaylar diye düşünüyorum. Bu yüzden detayları yansıtan görseller seçmeye dikkat ediyorum. Bakalım detaylar neler anlatıyor. 1- Transparan parçalar koleksiyonda hatırı sayılı bir yere sahip. Etek ve elbise uçlarında, üstlerde kol ve bel kısımlarında asimetrik transparan detaylar gözümüze çarpıyor. 2- Sarı, lila, beyaz, kahve ve siyah renkler ile birlikte metalik renklerde koleksiyonda yer alıyor. Özellikle metalik detaylı çanta favorim. 3-Omuzları açıkta bırakan boyundan ince askıları olan bluzlar dikkatimi çeken bir diğer parça. Eğer boynunuz ince ve üçgen bir vücuda sahipseniz, 2014 yazı için bu bluzleri tercih edebilirsiniz. 4- Bana Ebru sanatını hatırlatan kahveli beyazlı baskılar da gayet hoş. Etek, pantolon ve üstlerde bu baskıları görüyoruz. 5- Ayakkabılarda cut-out trendi 2014 de de devam ediyor. Sendromsuz bir Pazartesi dilerim. 



Görseller:Pinterest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder